Recentemente, sò ghjunte bone nutizie da u Centru di Fabbricazione di Attrezzature Energetiche per l'Idrogenu Ally. Dopu à mezu mese di sforzi cuntinui da parte di ingegneri è tecnichi in situ, l'unità di pruduzzione di idrogenu per elettrolisi di l'acqua ALKEL120 destinata à i mercati esteri hà rispettatu tutti i requisiti standard attraversu piattaforme di test interne.
Durante u periodu di messa in serviziu di mezu mese, a squadra in situ hà dedicatu tutti i so sforzi, micca solu à ispezionà è aghjustà attentamente tutte e parte di l'unità di pruduzzione d'idrogenu elettroliticu per assicurà u so funziunamentu currettu è a conformità cù i requisiti di cuncepimentu, ma ancu à ottimizà ulteriormente i parametri di prucessu di l'unità per equilibrà a pruduzzione d'idrogenu cù u cunsumu energeticu.
Dopu à sforzi incessanti, l'unità di pruduzzione d'idrogenu per elettrolisi di l'acqua ALKEL120 hà passatu cù successu una seria di testi è validazioni rigorosi. A pruduzzione d'idrogenu hà righjuntu l'ubbiettivu previstu, è u cunsumu energeticu di l'unità hè statu mantinutu in un intervallu ragiunevule, assicurendu l'efficienza ecunomica è a sustenibilità ambientale.
Cù più di vinti anni di sperienza accumulata è di cumpetenze prufessiunale, Ally Hydrogen Energy pò persunalizà e suluzioni secondu i bisogni di i clienti, adattendu si à prughjetti di diverse scale è bisogni, è furnendu à i clienti suluzioni di sistemi energetichi à idrogenu efficienti è affidabili.
Si sà chì a cumpagnia hà dumandatu a certificazione CE di l'unità di pruduzzione d'idrogenu per elettrolisi di l'acqua ALKEL120 per assicurà chì l'unità rispetta i standard di sicurezza è ambientali di l'Unione Europea. Questu hè un trampolinu di lanciu per Ally Hydrogen Energy per entre in u mercatu europeu è hè solu l'iniziu di u sviluppu futuru. Cù u rapidu sviluppu di l'industria di l'energia di l'idrogenu è l'accelerazione di a transizione glubale versu l'energia pulita, si prevede chì Ally Hydrogen Energy cuntinuerà à innovà è à espande a so presenza in u mercatu, diventendu una impresa di punta in u settore glubale di l'energia pulita.
--Cuntatta ci--
Tel.: +86 028 6259 0080
Fax: +86 028 6259 0100
E-mail: tech@allygas.com
Data di publicazione: 20 lugliu 2024



