Oghje hè a Ghjurnata Internaziunale di e Donne
Per celebrà sta festa speciale per e donne, avemu urganizatu un viaghju piacevule per e nostre impiegate. Avemu viaghjatu per una spassighjata è per apprezzà i fiori in questu ghjornu speciale. Speremu chì possinu abbraccià a bellezza di a vita è piglià un sollievu da e so rutine pesanti facendu inseme stu cortu viaghju in u quartieru cù una bella scena naturale.
Marzu hè u tempu di a crescita di l'erba è di u volu di i canteri. A stagione quandu i fiori di colza sò in piena fioritura. In a primavera calda, i fiori spuntanu cù una corsa, in a brisa è in u sole caldu.


Avemu scontru a primavera annusendu è tuccendu dolcemente i fiori di colza in i campi. Tutti anu pigliatu i so telefoni cellulari per fà foto, per immortalizà u dolce ricordu pienu di sole splendente, fragranza di fiori è gioia. Mumenti deliziosi sò stati catturati, cum'è selfie surridenti, annusendu i fiori, posendu in varie pusizioni.
Mentre i fiori eranu in pienu fiore, è avemu sentitu pienamente a gioia di a festa.
U celu era assulanatu è mite, avemu gudutu di u bellu tempu è eramu di bon umore.
Ally Hi-Tech rispetta u putere femminile, valorizza u talentu unicu chì e donne anu, è simu fieri di tutte e donne in u mondu. Basta à esse senza paura, brave è decisive! Ally Hi-tech furnisce à tutti i nostri impiegati un forte sustegnu per e famiglie, e carriere, l'ubbiettivi di a vita è i passatempi benefichi mentali o fisichi.

I desideri di Ally Hi-Tech:
Felice vacanze à tutte e donne di u mondu sanu è vi auguru à tutte un novu mondu luminosu tuttu per voi! È chì tutti i vostri sogni si avverinu! Dolce cum'è a primavera, siate sempre capaci di campà cum'è vulete, sicure di voi stesse è indipendenti, abbiate sempre u curaghju d'amà a vita!
Sta surtita è apprezzazione di i fiori hà prumuvutu a cumunicazione trà noi, hà rinfurzatu i sentimenti è hà rilassatu cumpletamente u nostru corpu è a nostra mente. À u listessu tempu, avemu apprezzatu u fiatu di a primavera, seremu ancu più passiunati è energichi à u travagliu.
Data di publicazione: 29 di settembre di u 2022