U 22 d'aostu, a GHIC (2023 Global Green Hydrogen Industry Conference) di grande rilievu s'hè aperta in Jiading, Shanghai, è Wang Yeqin, fundatore è presidente di Ally Hydrogen Energy, hè statu invitatu à assiste à a cunferenza è à fà un discorsu principale.
U tema di u discorsu hè "Tecnulugia Modulare Distribuita di l'Ammonia Verde". Da a perspettiva di un fabricatore di l'industria di l'equipaggiamenti per l'energia à l'idrogenu, u presidente Wang hà spartutu i so pinsamenti persunali nantu à cumu l'idrogenu verde è l'ammonia verde à valle devenu fà a nova industria di P2C. À u listessu tempu, hè statu spiegatu u cuncettu di l'ammonia verde cum'è riduzione di u carbone è vettore d'energia, a tecnulugia modulare di sintesi di l'ammonia verde è a scala di i dispositivi.
Inoltre, hà presentatu i sforzi è i successi di Ally Hydrogen Energy in a prumuzione di l'industria di l'idrogenu verde.
À a fine di u discorsu, u presidente Wang hà dettu: A logica cummerciale di basa di P2C hè di utilizà una riduzione economica + equipaggiamenti à bassu costu = chimichi verdi, è solu sta logica pò esse stabilita.
--Cuntatta ci--
Tel: +86 02862590080
Fax: +86 02862590100
E-mail: tech@allygas.com
Data di publicazione: 24 d'aostu 2023