 
              Un cracker d'ammoniaca hè adupratu per generà u gasu di cracking chì hè custituitu d'idrogenu è d'azotu à un rapportu molare di 3:1. L'assorbitore pulisce u gasu di furmazione da l'ammoniaca è l'umidità restanti. Dopu, una unità PSA hè applicata per separà l'idrogenu da l'azotu cum'è facultativu.
L'NH3 vene da buttiglie o da un serbatoiu d'ammoniaca. U gasu ammoniacale hè preriscaldatu in un scambiatore di calore è un vaporizzatore è dopu crackatu in l'unità principale di u fornu. U fornu hè riscaldatu elettricamente.
A dissociazione di u gasu ammoniacale NH3 si faci à una temperatura di 800 °C in presenza di un catalizatore à basa di nichel in un fornu riscaldatu elettricamente.
2 NH₃ → N₂ + 3 H₂
U scambiatore di calore hè adupratu cum'è economizatore: mentre u gasu di cracking caldu hè raffreddato, u gasu ammoniacale hè preriscaldatu.
 
                                                      Cum'è opzione è per riduce ulteriormente u puntu di rugiada di u gas di furmazione generatu, hè dispunibule un purificatore speciale di gas di furmazione. Utilizendu a tecnulugia di i setacci moleculari, u puntu di rugiada di u gas generatu pò esse riduttu à -70 °C. Dui unità adsorbenti travaglianu in parallelu. Una adsorbe l'umidità è l'ammoniaca micca crackata da u gas di furmazione mentre l'altra hè riscaldata per a rigenerazione. U flussu di gas hè cambiatu regularmente è automaticamente.
L'unità PSA hè aduprata per caccià l'azotu è dunque purificà l'idrogenu, se necessariu. Questu hè basatu annantu à un prucessu fisicu chì utilizza e diverse proprietà di adsorbimentu di diversi gasi per separà l'idrogenu da l'azotu. Di solitu parechji letti sò spiegati per realizà l'operazione cuntinua.
Capacità di gas di cracking: 10 ~ 250 Nm3/h
Capacità d'idrogenu: 5 ~ 150 Nm3/h
 
              
              
             