pagina_casu

Casu

Stazione d'idrogenu per l'Olimpiadi di Pechino

Stazione d'idrogenu per l'Olimpiadi di Pechino

Impianto d'idrogenu SMR 50Nm3/h per a stazione d'idrogenu olimpica di Pechino

In u 2007, ghjustu prima di l'apertura di l'Olimpiadi di Pechino, Ally Hi-Tech hà participatu à un prughjettu naziunale di ricerca è sviluppu, cunnisciutu ancu cum'è prughjetti naziunali 863, chì hè per a stazione d'idrogenu per l'Olimpiadi di Pechino.

U prugettu hè una stazione di rifornimentu d'idrogenu in situ cù reforming di metanu à vapore (SMR) di 50 Nm3/h. À quellu tempu, una centrale d'idrogenu SMR cù una capacità cusì chjuca ùn era mai stata custruita in Cina prima. L'invitu à l'offerta per sta stazione d'idrogenu hè statu apertu à tuttu u paese, ma pochi anu vulsutu accettà l'offerta, postu chì u prugettu hè duru in termini di tecnulugia, è u calendariu hè assai strettu.

Cum'è pioniere in l'industria cinese di l'idrogenu, Ally Hi-Tech hà fattu un passu avanti è hà cooperatu cù l'Università Tsinghua in questu prughjettu. Grazie à a cumpetenza è a ricca sperienza di a squadra di esperti, avemu rializatu u prughjettu in tempu da a cuncepzione è a fabricazione à a messa in serviziu, è hè statu accettatu u 6 d'aostu 2008.

A stazione di rifornimentu d'idrogenu hà servitu i veiculi à idrogenu durante l'Olimpiadi è e Paralimpiadi cù prestazioni eccellenti.

Perchè nimu di noi ùn avia mai custruitu una centrale SMR cusì chjuca prima, sta centrale hè diventata una tappa impurtante in a storia di u sviluppu di l'idrogenu cinese. È u statutu di Ally Hi-Tech in l'industria cinese di l'idrogenu hè statu ancu appruvatu.


Data di publicazione: 13 di marzu di u 2023

Tavula d'input tecnologicu

Cundizione di a materia prima

Requisitu di u produttu

Requisitu tecnicu