Quandu u razzu vettore "Long March 5B" hè statu lanciatu cù successu è hà fattu u so primu volu, Ally Hi-Tech hà ricevutu un rigalu speciale da u Wenchang Satellite Launch Center, un mudellu di razzu di "Long March 5". Stu mudellu hè un ricunniscenza di l'impianto di generazione d'idrogenu di alta purezza chì li avemu furnitu.
Questa ùn hè micca a prima volta chì furnimu suluzioni d'idrogenu d'alta purezza per i centri di lanciu di satelliti. Da u 2011 à u 2013, Ally Hi-Tech hà participatu à trè prughjetti naziunali di ricerca è sviluppu, cunnisciuti ancu cum'è prughjetti naziunali 863, chì sò ligati à l'industria aerospaziale cinese.
U Centru di Lanciu di Wenchang, u Centru di Lanciu di Xichang è Beijing 101 Aerospace, e soluzioni d'idrogenu d'Ally Hi-Tech anu cupertu tutti i centri di lanciu di satelliti in Cina unu per unu.
Queste centrale di pruduzzione d'idrogenu aduttanu a tecnulugia di rifurmazione di u metanolu assuciata à l'adsorbimentu à pressione variabile (PSA). Perchè a pruduzzione d'idrogenu da u metanolu pò risolve facilmente u prublema di mancanza di materia prima. In particulare per e regioni remote, induve i gasdotti di gas naturale ùn ponu ghjunghje. Inoltre, hè una tecnulugia matura cù un prucessu simplice, è i requisiti per l'operatori ùn sò micca assai elevati.
Finu à avà, l'impianti d'idrogenu anu generatu idrogenu qualificatu per più di una decina d'anni è continueranu à serve in i centri di lanciu di satelliti per a prossima decina d'anni.
Data di publicazione: 13 di marzu di u 2023